No, hát ne mondja senki, hogy feladom, megvettem az új Airt. 11-es kijelző, 64 gigás SSD, 2GB RAM, 1,4-es proci, nem tűnt első hallásra olyan hűdenagyon ütős konfignak. Egészen a kézhezvételig.

Igen, überdurva a 12 mp-es bootolás, és a gép egyszerűen annyira smoothly működik, hogy egyre inkább kezdem azt érezni, hogy hamarosan eljő a fordulópont.

Nagyon jó, hogy már ismerősként kezdtem neki a testreszabásnak és nem kell mindent újra végigjátszani, mint múltkor (lásd előbbi bejegyzések). Az igazsághoz hozzátartozik, hogy kb 1 hónapja a beszeljukmac.com-on vettem a régi HP TX2500 tabletpc-mhez - amit egy 24-es monitorral, mint elsődleges kijelzővel használtam eddig - egy Mac billentyűzetet, már csak a tudatalattim szoktatásaként is.

Az Airhez nem nagyon kapható még sehol tok, VGA átalakítót is csak DSUB-ost tudtam szerezni az ikiegeszitok.hu -ról, viszonylag horror 6.000 Ft-ért cserébe. Folyt köv holnap, addig telepítek...

A bejegyzés trackback címe:

https://azutolsoellenallo.blog.hu/api/trackback/id/tr852507408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása